1395-12-13 07:19
1077
0
36067

تصاویر/ تجلی عشق و ارادت جوانان ولاغوز به حضرت فاطمه زهرا(س)

ایستگاه صلواتی هیئت عزاداری حضرت علی اصغر (ع) محله ولاغوز از دو روز پیش تاکنونبصورت شبانه روزی به پذیرایی مسافران بین راهی می پردازد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، نامت گل، نشانت گل آذین، یادت گلاب و غروبت گلگون! آن گلی که بهشت با عطر گلبرگ های آن از هوش می رود؛ گلی با هیجده گلبرگ بی مثال، با هیجده بهار لا یزال.

خوشا به حال هیجده بهاری که با تو شکفتند. هیجده تابستانی که به بار نشستند؛ هیجده خزانی که بر باد رفتند و هیجده زمستانی که کفن پوشیدند…. کوه ها حجم عقده های کبود توست و دریاها چکیده اشک های غریب تو. از آن روز که فدک به نام تو شد، فلک قافیه ای در خور یافت و از آن دم که آب مهریه تو شد، سفینه اهل بیت به جریان افتا د. بیت الاحزان تو، پیشگوی کربلا بود و گریه های دردناکت پیش درآمد نینوا. سیمرغ گم شده! مبادا بی تو حقیقت، آشیانه خفاش ها شود و عشق، بازیچه کاکلی ها! مادر پهلو شکسته، دل های شکسته را دریاب.

گفتنی است، هیئت عزاداری حضرت علی اصغر (ع) محله ولاغوز ایستگاه صلواتی باشکوهی را بمناسبت ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در جاده گرگان – کردکوی (بریدگی روستای النگ) برپا کرد.

ایستگاه صلواتی هیئت عزاداری حضرت علی اصغر (ع) محله ولاغوز از دو روز پیش تاکنونبصورت شبانه روزی به پذیرایی مسافران بین راهی می پردازد.

همچنین جمعی از جوانان در این ایستگاه صلواتی به کلیشه نویسی بر روی وسایل نقلیه می پردازند.

این ایستگاه صلواتی که به همت عزاداران ولاغوز راه اندازی گردید تا صبح فردا جمعه به کار خود ادامه خواهد داد.

هیئت عزاداری حضرت علی اصغر (ع) که تشکیل شده از جوانان با غیرت و ولایتمدار و عاشق و دلسوخته اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مناسبت های مختلف با برگزاری برنامه های مختلف این روزهای مهم و ارزشمند در تاریخ اسلام را زنده نگه می دارد.

تصاویری از این ایستگاه صلواتی:

 

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.